peti7
Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Webdesign
 
Crazy Frog
 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Számláló
Indulás: 2005-02-18
 
Háttérzene

 

 
Végigjátszás

Anomalous Materials
1. Kövesd a zöld csíkot a falon, ami az öltözőhöz vezet. Menj balra a
HEV szobába. Nyomd be a gombot a számítógépen, hogy kinyíljon az ajtó,
és megszerezhesd a védőruhát. Menj oda a ruhához és automatikusan
felveszed.
2. Kövesd a kék csíkot, amely a biztonságiakhoz vezet. A biztonsági őr
csak akor nyitja ki az ajtót, ha már előzőleg felvetted a védőruhát.
Ha már bent vagy menj előre a lifthez. A felvonót a gombokkal tudod
vezérelni.
3. Ha már a laborban vagy figyelj egy kicsit a két tudós
beszélgetésére, nemsokára kinyitják neked az ajtót.
4. A kisérletilabor belsejében, mássz föl a létrán, várj egy picit,
majd kapcsold be a konzolt és nyomd be a kapcsolót.
5. Mássz vissza le és sétálj a rácshoz. Told be a kocsit a terem
közepén lévő világító valamibe. És figyelj....jó rész :)

Unforeseen Consequences
1. Menj ki a laborból. Elotte vedd föl a feszítőrudat az egyik ajtó
mellett.
2. Menj visszafelé a terembe a biztonsági őr asztalához, és használd a
feszítővasat, hogy kinyíljon a jobb oldalon lévő szellőző akna. Menj
be rajta.
3. Odabent egy pár rákféleség fog várni. Csapd agyon őket, mert a
fejedre ugranak. Ha magaddal hoztad az egyik biztonsági őrt, akkor
legalább egyet le fog lőni. Vigyázz a bejáratnál mert az egyik
számítógép ledől.
4. Mássz fel a szoba jobb felső sarkában lévő szellőzőbe. Üsd ki a
rácsot a feszítővel.
5. Vedd fel a fegyvert amit a halott biztonsági őr mellett találsz.
6. Menj tovább a terem végébe. Öld meg a szörnyet amely a csukott ajtó
másik oldalán hadonászik. Ess le a padlón található lyukon a
csatornába.
7. Keresd meg a zsilipnyitó szerkezetet és csavard el. Ezután gyorsan
keresd meg a plafonon található másik nyílást. Ha megölted a szörnyet
a másik oldalról, akkor most nyugodtan mászhatsz fel.
8. Csavard el a nagy kapcsolót amely a liftet hozza mozgásba. Ugorj
föl rá, de vigyázz mert fölülről jönnek utánad a kis rákok. Csapd szét
őket. Egy pár magától is esik tovább a mélybe.
9. A hídon vigyáznod kell mert beszakad ha ráálsz. Ahhoz hogy a bal
oldali kijárathoz juss, ugorj föl a csövekre és lavírozz végig rajtuk.
Ezután ugorj föl a nyíláshoz és törd szét a feszítővassal.
10. Vigyázz a lelógó nylevszerű szörnyekre mialatt a vízen mész
keresztül. Beleugorhatsz a vízbe, de a dobozok összetologatásával
hidat is építhetsz. Menj balra és föl a látrán. Ezután ki az ajtón.
11. Menj tovább a folyosón amíg nem találsz egy liftet. Használd a
gombokat, hogy inyíljon az ajtó, majd menj be. Ezután újra aktivizáld
a kapcsolót.

Office Complex
1. Ha bent vagy várj egy kicsit mert a magasfeszültségű kábel nem tesz
jót az egészségednek. Várd meg míg a rákok odejönnek hozzád.
2. Mássz be a szellőzőbe, fordulj jobbra (nézd meg ahogy az egyik
tudóst megeszi egy rák) ugorj le a szobába. Keresd meg az elektromos
szoba ajtaját, menj be rajta és kapcsold ki a főkapcsolót. A lámpa
elalszik, használd az elemlámpádat, ami a sisakodon van. Vigyázz a
szörnyekre. Ekkor kinyithatod az ajtót a liftnél, és a nagyfeszültségű
vezeték is biztonságos most. Elmehetsz mellette.
3. Törd be az üveget a folyosó végén és mássz rajta keresztül.
4. Szerezd meg a shotgunt és a lőszereket a zöld doboz tetejéről. Öld
meg az idegent aki megtámadja az őrt a kerítés mögött. Ha nem mented
meg nem mehetsz át a kapun. Odabent néhány fegyver és lőszer lesz.
5. Menj be az elárasztott szobába, ugorj fel arra a tárgyra amely nem
ér hozzá a vízhez. Keresd meg a villanykapcsolót a bal oldali falon és
kapcsold ki. Ezután már biztonságos a vízbe ugrani. Szedd össze amit
lehet és a bal falon található szellőzőn ker esztül távozz.
6.Mozgas a nagy és kis ládákat úgy, hogy két lépésből fel tudj menni a
létrához. Törd össze a ventillátorokat.
7.Ugorj le és fuss a kapcsoló felé, majd kapcsold ki.
8. Mássz fel a lépcsőn, és vidd magaddal az őrt. Menj ki az EXIT
feliratú ajtón és menj föl a lépcsőm. Ott lesz egy másik őr aki
segíthet neked.
9. Állj meg a szoba bal oldalán és szedd össze a gránátokat. (úgy
vettem észre, hogy az egyiket lehetetlen fölszedni) Menj vissza jobbra
ki és törd szét a feszítőrúddal a kijáratot. Menj keresztül és találd
meg a hűtő ajtaját. Nyisd ki a bal oldalon található kar segítségével.
Mielott azonban bemennél szedj össze minden életet és lőszert.
Szükséged lesz rá...
10. Odabent menj balra és keresd meg a vörös kapcsolót. Aktivizáld.
11. Menj vissza a bejárati ajtóhoz és mássz föl a létrán. Üsd ki a
szellőző rácsát és mássz keresztül a polcokon.
12. Amikor a kocsihoz érsz ugorj föl rá és menj vele a másik oldalra.
(ha a fal és a kocsi közé ragadsz akkor meghalsz!)
13. Mássz föl és menj ki a bal oldalon. Jobb oldalon lesz egy halott
őr és egy pár HEV cucc, amit jó ha felveszel.
14. Menj föl a lépcsőn és nyisd ki a liftajtót. Belül van egy létra
amire nagyon nehéz felugrani. Elotte mentsd ki az állást.
15. Mássz felfelé a létrán amíg fel nem tudsz ugrani a lift tetejére.
A tudóst nem lehet megmenteni, mindenféleképp lezuhan.
16. A lift tetején ugorj be a nyílásba, elotte bersze verd szét a
kapcsolótját.

We've got Hostiles
1. Vigyázz a lövedékekre, csapdákra, lézersugarakra.
2. Próbálj meg végigmenni a területen, anélkül, hogy aktiválnád az
őrszemet (ne érintsd a lézert), vigyázz a szörnyekre is, mert hirtelen
bukkanhatnak elő, ők is ugyanúgy képesek aktiválni a fegyvert ahogy
te.
3. Ezután mássz fel a ládákon és ugurj le a folyosóra. De vigyázz itt
is lesznek lőrések.
4. Veszélyes környék. Lövések, csúszós padló és egy nyitott liftakna.
(ne ess bele!). Eldobhatsz egy gránátot, hogy megtisztítsa a
területet, ezután a vörös lézer már nem káros.
5. Ne menj át a kék fénysugáron. Felrobban.
6. Mássz fel a létrán a kijárathoz. Ott lesz egy tudós aki reménykedve
szalad a katonák felé. Szerencsétlenségére... Dobj oda egy gránátot,
de úgy időzítsd, hogy pont felrobbanjon amikor leesik. A katonák
szétrohannak.
7. Menj ki a lifttel és utána menj a kijárathoz. Ezután jobbra. Szállj
fel a szálító járműre és a következő szobában felmászhatsz a ládákra
és utána vissza a szálítóra, és tovább.
8. Semmisítsd meg a gránáttal a lőréseket és ugorj le. (mehettél volna
a msik irányba is, ha nem használod a járművet, de erre sokkal
egyszerűbb)
9. Menj föl a lépcsőn a raktárba és várd meg a katonát és a szörnyet
akik lövöldöznek egymásra. A katonák elég kemények ezen a területen,
szóval vigyázz velük.
10. menj föl a szoba tetejére onnan pedig le a folyosóra. Öld meg az
összes katonát mielott padlót érsz. Ha már lent vagy menj föl a
lifttel. Itt ments egyet....kemény lesz fönt :)
11. Minél több katonát ölsz meg, amik a repülőből ugranak ki, annál
több jön, szóval a legjobb ha szaladsz a bunker felé (balra, a terület
közepe felé). Nyisd ki az ajtót és a szelőzőn menj le. Ha a bunkerben
vagy rohanj le a létrán.
12. A szellőzőrendszerben ess bele a jobboldaliba és menj ki a
középsőn (a másik kettő zsákutca)
13. A szellőzőben használd a kapcsolót, ez nyitja ki az ajtót amelyen
keresztül távozhatsz.

Blast Pit
1. A feszítővassal üsd szét az akadályt és guggolva menj keresztül a
control-szoba felé. Jobb kéz felé találod, kapcsold be a kapcsolót. A
lifttel is távozhatsz. 2. Ugorj föl a vonatra és indíts be a
kapcsolóval. Az előre nyíllal gyorsul a hatra nyíllal pedig lassul
illetve hátrafelé megy.
3. Ha teljes sebességgel mész a szörnyek nem tudnak megsebezni a
csatornában. Ha keresztül mentél az akadályokon nem tudod megállítani
a vonatot. Tehát vagy megállsz rögtön az akadályok után és átmászol a
csöveken és a létrán, vagy készülj fel az úszásra.
4. Sokat nem sebez rajtad, ha a mocsáron gyorsan átúszol és felugrasz
a dobozra. Ezután fölugorhatsz a többi dobozra és kifelé (a mocsárral
elentétes irányba). Bármelyik két irányba is mész, el kell hogy érd a
szegélyt ami egy létrához vezet, az pedig eg y csőhöz.
5. Ezután mássz föl a létrán és menj rá a cső tetejére, így
elsétálhatsz a mocsár fölött. Ha a mocsárral tele terem fölött vagy,
sétálj végig a csöveken és ugorj át a síneken keresztül a túloldali
platformra. Itt felmehetsz a lifttel.
6. Mikor kiszálsz a liftből belebotlasz egy szörnybe. Lőjj bele a
tartályba ami mellette van és felrobban (a szörnnyel együtt).
7. Kapcsold be az ajtó mellett található kapcsolót. Lépj be. Ott lesz
egy másik kapcsoló. A szobában lévő tudósokat nem lehet megmenteni. Ne
is próbáld.
8. Mielott belépsz a tesz-szobába. Ha összetöröd a dobozokat odabent a
csápok meghallják és megtámadnak.
9. Lesz egy "Test Fire" feliratú kapcsoló amit nem lehet aktiválni
addig, míg ki le nem kapcsolod a főkapcsolót, az oxigént és az
üzemanyagot. (ez az egyetlen módszer, hogy megöld a csápokat).
Vigyázva mozogj közöttük. Ez egy idegtépő rész.
10.Menj az ajtón keresztül a második szintre. Menj át a hídon és
kövesd a kék és piris csöveket lefelé.
11.Lépj be a csatornanyílásba és a tetején, lenézve verd szét a
feszítővassal. Menj tovább a cső mentén és a fordulóban fordulj balra
(jobb az zsákutca). Mássz föl a létrán.
12. Mássz le a létrán a nagy ventillátorhoz. Itt jobb ha mentesz
egyet. kapcsold ki a kapcsolót és szaladj vissza a létrához. Várj egy
kicsit, míg a propeller felpörög teljes sebességre, mielott
továbbmész.
13. Nézz föl. Ott van egy padló a tetőn. Dobj egy gránátot oda, persze
csak ha van nálad :)
14. Törd össze a ventillátor védőlemezét a falon a feszítővassal és
mássz rajta keresztül.
15. Addig kússz míg el nem éred a vezérlő szobát Kapcsold be mindkét
kapcsolót. A lépcsőn fölmászva távozhatsz. Kövesd a kék és narancs
csöveket.
16. Menj újra keresztül a teszt kamrán és keresd meg az alsó szinten
található kijáratot.
17. Ugorj át a törött részen a fém padlóra. Kicsit nehézkes, úgyhogy
elotte ments.
18. Ha át akarsz menni a vízen tegyél egymásra minden dobozt és építs
hidat belőlük. Ezután ha bekapcsolod az áramot nem fog agyoncsapni a
220 Volt :). Semmiféleképpen ne érints a vízet.
19. Sétálj végig a peremen és kapcsold be a lift gombját. Ha beszáltál
indítsd el. A lift félúton meg fog állni. Ugorj ki és ragadd meg a bal
oldalon található létrát. Ha itt sokat vársz a lift lezuhan.
20. Ha lent vagy, mássz körbe a csöveken, de ne érints a rádióaktív
iszapot.
21. menj föl a lépcsőn az áramellátő központba. Két kapcsoló van,
mindkettőt kapcsold be.
22. Miután beindult, vigyázz el ne kapjon a mozgó kar. Várj pár
másodpercet és figyeld meg a mozgását mielott megkerülöd.
23. Ugyanara menj ki amerre bejöttél.
24. A víz még mindig ráz, úgyhogy az általad épített hídon menj
keresztül.
25. Menj vissza a tetőre és vissza a "test-fire" szobába. Minden
lámpának világítania kell (ha nem világít akkor nem kapcsoltad be a
főkapcsolót, az oxigént és az üzemanyagot) Nyomd be a "fire" gombot és
figyelj. Lehet hogy egy kicsit megpörkölődsz mivel a tesztelés alatt
az ajtók bezárulnak, de nem lesz komolyabb bajod, és érdemes
végignézni :)
26. Lépj be a "test-fire" kamrába és hagyd el a szobát a lyukon
keresztül, amit a padlón találsz. Pontosan a lyuk közepébe ess, vagy
különben megsebez a széle és ez halálos lehet. A víz alján lesz egy
Magnum, vedd föl.
27. Két ventillátor lesz adalent. Ne foglalkozz velük, nem lehet
átmenni rajta. Keresd meg a csövek között a hiányzó részt, azon
keresztül távozhatsz. Ússz fölfelé.
28. Sétálj végig a csöveken. Amikor meglátod a kereket ugorj le a
csőről arra amelyik a fal mellett van és van egy törött rács rajta.
Mássz be és menj tovább óvatosan. A csövek színén egy kis változás
lesz, azon a részen leszakad ha rálépsz! Ugorj vissza amikor elkezd
szakadozni.
29. Miután leszakadt menj balra és ess bele a résbe. A lenti szoba
padlóján találod magad. Ugrálj tovább lefelé. Nem baj ha megsérülsz
lefeé menet, Odalent egészségügyi dobozok várnak rád.

Power Up
1. Ne várakozz sokat az indulással, menj keresztül a nyitott területen
a csatornához, bal kéz felé, amíg a nagy szörnyella a tengerészekkel
viaskodik.
2. Menj tovább lefelé a csatornában amíg el nem érsz egy vörös
ajtóhoz. A rajta található kerékkel tudod kinyitni Mássz föl a
csatorna tetejére.
3. Menj keresztül a nyílt területen a másik oldalra, aztán balra a
generátor irányába. (kövesd a jelet) Ha a lifthez értél küld le, de ne
menj vele. Lődd szét ami odalent van és csak utána menj le a lifttel.
4. Menj le a lépcsőn és tovább lefelé. Vigyázz a vízben lévő
szörnyekre. Bár sokat életet nem vesznek el. Miután odaértél a
generátorhoz a feszítővassal verd szét a dobozokat amik az utadban
állnak.
5. Menj vissza föl a lépcsőn a ventillátor-vezérlőbe. Az egyik nincs
bekapcsolva, kapcsold be. Menj vissza a lifthez és utána pedig ahol az
a kedves szörny vár.
6. Keresd meg a lépcső mellett található "Track Control" feliratot. De
most még ne kapcsold be a kapcsolót. Ugorj ki az ablakon és hagyd,
hogy a szörny kövessen. Menj lefelé a csatornába balra, teljesen a
végébe. Húzd meg a kart amit ott találsz és amiko r a szörny elsétál a
két hatalmas elektróda között. Megsül mint egy rántotta.
7. Menj ki a szobából az ajtón keresztül. Menj vissza a nagy nyílt
teremhez ahol a kocsi is van és ugorj föl rá. Mostmár van áram. Vezess
előre amíg meg nem áll az elágazásnál. Menj vissza a vezérlőterembe és
kapcsold be a kapcsolót. Ez elforgatja a jármű alatt a sínt. Ugorj ki
az ablakon és pattanj rá a kocsira. Menj keresztül a dobozokon teljes
sebességgel.
8. Miután megállt a vonat az őrnél, hallgasd meg mit mond és szállj
ki, hogy bekapcsolhasd a falon található kapcsolót. A kapu
felemelkedik. Mehetsz tovább.
9. Menj tovább egyenesen amíg nem látsz egy újabb elágazás táblát.
Lődd szét, hogy megváltozzon az iránya és a kocsi sínt vált.
10. Állítsd meg a kocsit a platform mellett a lépcsőnél ill. a
szörnyeknél. Mássz föl a lépcsőn de ne üsd szét a dobozokat. Dobj át
egy gránátot a túloldalra és szerezd meg az újabb fegyvert. Menj be a
kis szobába és kapcsold be a kapcsolót ami a horgot hozza működésbe
ami elálta az utad.

11. A következő táblába is bele kell lőni. Ez a sín oda vezet ahol
előzőleg a kampó elálta az utad. Ha elérted a következő kaput, szálj
le a járgányról és kapcsold be a kapcsolót hogy fölemelkedjen, ezután
menj tovább.
12. Amikor a kocsi megáll a végén ki kell szálnod és gyalogolni. Lődd
le a katonákat bal kéz felől és haladj tovább. Törj be a szobába és
keresd meg a barátságos őrt, hogy veled tartson.
13. Óvatosan fordulj be a sarkon. Egy terepfegyver figyel rád ami be
is indul ha sokáig ácsorogsz. Rohanj mint az őrült a jobb oldalra. Ott
van elég hely arra, hogy megállj és behajíts egy-két gránátot és
megszerezd a fegyvert.
14. Ha megsérültél ezidőalatt mássz fel az ajtók fölé és szerezz egy
kis életet mielott átmész az ajtón. Odabennt lőjj vagy dobj el egy
gránátot, hogy megtisztítsd a terepet.
15. Menj le a lépcsőn és keresd meg a másik kocsit és menj el vele.
Vigyázz a fentről hulló törmelékre. Leüthetnek a sínekre. A lézerek
alatt guggolj le.
16. Vigyázz a katonákra is akik a rakétavetőt operálják. Menj tovább.
Ha a harc közben lemaradtál a vonatról hamarosan megtalálod egy kicsit
följebb a következő kapunál.
17. A peronon öld meg a szörnyeket és ugorj föl a zöld dobozokon,
melyek elzárják az ajtót. Az ugrással egyidőben guggolj is. Odabennt a
kacsolóval emeld föl a kaput. Ezután menj tovább a kocsival.
18. Menj a következő kapu felé és mindenkit ölj meg a szobában. A
kapcsoló a következő kapunál a bunker közelében van. Nyugodtan mehetsz
gyalog is, a vonat nem létfontosságú (csak gyorsabb mint a gyaloglás)
A vonatot ha elhagyod a következő kapunál tudod mindig utólelérni.
19. A következő táblába is bele kell lőni, hogy tovább tudj egyenesen
haladni. A kapunál szállj ki és menj le a létrán de vigyázz a lézerre.

20. Menj be a vezérlőszobába és válaszd ki az útvonalat. Ugorj ki az
ablakon hogy elkerüld a lézert.
21.A csatorna végén furcsa helyzet lesz. Egy automata gépágyú jobb kéz
felől, egy géppuska a homokzsákok mögött és katonák mászkálnak a nagy
teremben. Először lődd szét a géppuskát, told a dobozokat magad elott,
hogy védelmezzen a lövések ellen. Így haladj a bunker felé. Mássz fel
és dobj le egy gránátot, hogy bezáródjon. A katonákat ezután kell
lerendezni :)
22. Az ajtókon áthaladva vigyázz a lézerekre. Elég sok van a
lépcsőknél és ezek össze is vannak kötve egy pár bombával amik a
szobában vannak. Egy rossz mozdulat és vége lehet. A lézereket úgy
tudod elkerülni, hogy egy nagy dobozt a fénysugár alá tolsz. Ezután
átkúszol a lézerek alatt és ráugrasz a lépcsőről a dobozra. Az utolsó
lézeren a dobozról tudsz átugrani.
23. A vezérlőteremben kapcsold be a főkapcsolót és élvezd a műsort :)
24. Menj ki az épületből. A lézerekre vigyázz.
25. A bal oldalon lévő nagy ajtó mostmár nyitva lesz, menj rajta
keresztül.

Apprehension
1. A vonatot nem tudod megállítani, ugorj le vagy menj vele végig. A
víz alján van egy pár hordó összekötve. Ússz oda és kötözd ki.
Felmennek a felszínre és egy hidat képeznek amelyen át tudsz menni a
túloldalra.
2. Menj végig a peremen és ugorj a vízbe. Keresd meg az ajtót. Vigyázz
el ne fogyjon a levegőd.
3. A szobában egy kalitka lóg lefelé a falról. Menj körbe a peremen és
ugorj a tetejére. Mássz bele. Pár pillanat múlva a vízbe zuhan. Lődd
le a nagy halat a 9mm-essel (ez víz alatt is működik)
4. Ússz le és nyisd ki a kaput a piros kerékkel. Elkezd bezárulni
amint elereszted tehát elég nagyra nyisd hogy ki tudj úszni.
5. Menj föl a lépcsőn és sétálj végig a peremen. Be fog szakadni,
úgyhogy a közepén menj amin a tartószerkezet is van. Ez a rész nem
omlik le. Ha leesel ugyanide kell visszajutnod.
6. Amikor a fémfalhoz érsz megpróbálhatsz átugorni az elektromos
kábelek mellett de nem ajánlatos. Inkább ugorj a vízbe és ússz
keresztül a jobb oldali nyíláson.
7. Menj fel a lépcsőn, told a két dobozt a padlóra és építs belőlük
lépcsőt a törött létrához. Üsfd szét azokat a dobozokat amelyek az
utadban vannak.
8. Ha mindenkit megölsz a következő szobában akkor a tudós kinyitja
neked az ajtót. Rohanj a túloldalra ahol egy létra vezet lefelé.
(jobbra,balra aztán újból jobbra fordulj)
9. Most jön az első találkozásod az orlövészekkel. Kemény fickók.
Robbantással sokat el lehet érni, ha rájössz, hogy hol vannak
megbújva. Kettő lent van, egy fönt a párkányon. Itt jó ha mentesz
mielott nekilátsz.
10. Miután lerendezted mindhármukat menj föl és tekerd el a kereket,
hogy kinyíljon a nagy ajtó. Ments mielott belépsz.
11. Ezen a részen tőrbecsalnak, jól leütnek és foglyul ejtenek. Néha
magadhoz térsz és látod a plafont ahogy vonszolnak a földön, utána
sötétség...
12. Ezután egy szemetesben fogsz felébredni ami lassan megy összefelé.
Mássz föl a ládákon hogy ne legyen palacsinta belőled. Vedd fel a
feszítővasat és menj ki a szobából a bal oldalon lévő nyíláson
keresztül.

Residue Processing
1. A toronyban egy vezérlő fog felemelkedni és egy liftszerűség jön
föl. Ezzel távozhatsz.
2. Ugorj le a perem szélére és menj végig a csöveken.
3.Ugrálj végig a pumpaszerűségeken a túloldalra. Ha leesel, van egy
létra amin visszamászhatsz.
4. Menj tovább és guggolj le az akadályoknál. Amikor beérsz a szobába
keresd meg a három kapcsolót. Kapcsold me mindet.
5. Menj vissza a vezérlőszobába és nyomd be a zöld gombot. Rohanj.
6. Folyamatosan menj előre kikerülve az akadályokat.
7.A szállítókon ugrálj végig míg meg nem találod azt a kettőt amelyik
egymás mellett van. A jobb oldali nem jó. A bal oldalinak az egyik
tartóját tudod szétlőni a másikat nem mivel az a sarkon túl van. Dobj
be egy detpack-et a szállítóba és kezdj el számolni. Hatnál robbantsd
fel így mind a kettőt ki tudod venni.

Questionable Ethics
1. Ahhoz hogy kinyíljon az ajtó lődd szét az elektródát a kerítésen.
2. Az a nagy valami eltűnik ha gúnyolódsz vele. Menj közel az üveghez
vagy törd be a vezérlő borítóját hogy kimehess. Szaladj el vagy dobj
egy pár gránátot az arcába.
3. A két börtöncellában ami tele van rákokkal van egy fegyver. Nyisd
ki az ajtót és csalogasd ki őket. Ezután rohanj be és használd a
kapcsolót.
4. Hagyd, hogy a katonák megküzdjenek a szörnyekkel. Sok munkát
megspórolhatsz ezzel.
5. Kapcsold be mind a négy lézert a folyosó végén. Keresd meg a táblát
ezzel a felirattal: "Do Not Obstruct Laser Shield". Zárd el a
lézerpajzsot. Told a dobozt a lézer útjába, erre szétlövi a falat és
mehetsz.
6. Menj ki a szobából a lyukon keresztül. Ugorj le a csövekre.
7. Keresd meg a főkijáratot és szabadítsd ki a túszokat. Az egyik majd
kinyitja az ajtót. Kifelé menet vigyázz a terepfegyverekre.

Surface Tension
1. Ne foglalkozz a helikopterrel, a katonákkal sem a rakétavetőkkel.
Csak szaladj és a zsilip bal oldalán ugorj a vízbe.
2. Öld meg a halat utána mássz föl a toronyba és menj be. Használd a
kapcsolót, így biztonságosan elúszhatsz a gát alatt.
3. Ússz le a fenékre és keresd meg a piros kereket. Nyisd ki a gátat.
Ússz keresztül, de óvatosan menj föl levegőt venni. (közben vigyázz a
halacskára)
4. Mássz föl a létrán és sétálj végig a csöveken. Menj ki és mássz föl
a létrán ami a ház falán van.
5. Ne foglalkozz a szörnnyel. A sziklák között mássz ki.
6. Menj végig de mindvégig maradj a sziklákon. Ha odaértél a piros
kerékhez nyisd meg és mássz föl a létrán. (ne ess le) 7. Menj tovább
míg meg nem pillantot a kék eget. Lőjj le mindenkit.
8. Mássz le a törött hídon a vezetékeken, vagy csússz le.
9. A csöveken belül fordulj balra és menj föl a létrán (sétálj ne
rohanj) és dobj egy gránátot a katonák háta mögé.Menj vissza a csőbe
és menj ki a túloldalon. Ugorj a vízbe. A katonák ott fognak keresni
ahol a gránátot dobtad, így most újra meg tudod le pni őket.
10. A tankot pár rakétával tudod elintézni vagy néhány kézigránáttal.
Nyisd ki a kaput és cuccolj föl.
11. A következő tankot nehéz elintézni. Jobb ha békén hagyod.
12. Húzódj bal oldalra a következő résznél. Vigyáz az ablakban lévő
orvlövészekre. Egy rakétavetővel le tudod szedni őket.
13. Lődd szét a felrobbanó hordókat, ez kikapcsolja az áramot, így fel
tudsz mászni az elektromos tornyon a tetőre. Vigyázz az orvlövészre
mögötted.
14. Menj végig a tetőn (először balra) és keress egy lyukat. Ess bele.
15. Hagyd ott a tudósokat. Tolj egy ládát az egyik épcsőhöz és ugorj
át rajta.
16. Menj befelé a szoba irányába, keresd meg a liftaknát a falnál (ne
azt ami a szoba közepén van). Törd össze a dobozt a liftnél. Ne törd
össze a ládát ami ott van a közelben mert egy lézer bújik mögötte.
17. Ugrálva és guggolva közelíts meg a vezérlőszobát és kapcsold be a
kapcsolót, hogy megemelje a padlót. Ugorj föl rá ezután pedig ugorj át
a lézeren és be a liftbe amo a padló közepén van. Menj le a lifttel.
18. Ahogy a szörnyek bejönnek a katonák megölik őket. Ne állj közel a
dolgokhoz amikor a bomba leesik. Szaladj el a tank mellett.
19. Fordulj jobbra a sarkon, de vigyázz a vadászokra ahogy mész
fölfelé a lépcsőn. Keresd meg az őrt és hagyd hogy kinyissa a raktár
ajtaját.
20. Ugorj ki az ablakon és menj a létrához ami a tetőre vezet. Ölj meg
mindenkit és ugorj keresztül a gerendákon a túl oldalon lévő kijárat
felé.
21. Mássz fel a nagy fegyverhez és használd, hogy kinyíljon a nagy
ajtó. Menj ki rajta.
22. Legyél óvatos amikor kimész az ajtón. Lődd szét az első három
terepfegyvert aztán rohanj.
23. Lődd szét a szörnyeket akik közelítenek feléd. Ülj a fegyver mögé
tüzelj és áraszd el forró ólommal az egész területet.
24. Lépj rá a kapcsolóra, hogy felmehess a tetőre. Nézd végig ahogyan
a katonák a szörnyekkel harcolnak. Ess le és törd össze a
ventillátort. Óvatosan, a szellőző tele van unrorító dögökkel, Vágj be
egy gránátot. Egy párat elintéz, de nem mindet. Azok elől szaladj el.
25. A csatorna belsejében keresd meg a ventillátor takarólemezét és
törd össze. A katonák hamarosan meghallanak. Töltsd meg a termet a kis
szörnyekkel.
26. Miután a katonák meghaltak menj ki a jobboldali ajtón. Ha sokáig
vársz valaki egy gránátot repít be odakintről. Ha ez történne,
használd azt a kapcsolót ami a plafonról lóg lefelé és ugorj fel a
liftre. Ez fölemelkedik és a falon lévő lyukon keresztül ki tudsz
kiugrani

Forget About Freeman
1. Vigyázz a fentről lehullő törmelékekre. Menj el jobbra várj egy
kicsit majd ugorj fel. Még egy picit várnod kell, amíg az utolsó
faldarab is lehullik és ezután tudsz baloldalon kimenni.
2. Menj a csőhöz és fordulj jobbra. Tekerd el a kereket. Vigyázz a
lézerekre.
3. Menj lefelé a "West" csatornán és ugorj rá a ládára a kijárathoz.
Lődd szét a tankot, vagy csak menj el melette, ezután pedig menj le a
littel.
4. Fordulj jobbra. A tankkal lőjj egy nyílást az ajtón. Készülj föl az
ajtó mögött lévő szörnyekre.
5. Óvatosan sétálj keresztül a nagy ajtón. Bal kéz felé egy lézer lesz
iletve egy pár szörnyeteg. Lőjj ki egy rakétát a lézerre, ezután
intézd el a szörnyeket is.

Lambda Core
1. Használd a kapcsolót a vezérlő szobában és menj le a lifttel.
Készülj föl egy pár vendégre.
2. Miután mindenkit lelottél a tudós kifogja nyitni neked az ajtót.
Menj jobbra és szerezd meg a nagy fegyvert. Ezután visszafelé a
lifthez amely a hűtő-rendszerhez vezet.
3. Menj be mindkét szobába és kapcsold be az ottani kapcsolókat, hogy
aktiválják a pumpákat. Ezután menj a kisegítő-reaktorhoz és ugorj le a
vízbe. Mássz keresztül a csatornán és kapcsold be mindkét kapcsolót a
két oldalon. Kifelé menet vigyázz a szikrákra. Mássz föl a létrán a
kijárathoz.
4. Mássz föl a liftaknában és ugorj le a létráról, hogy a fölsőbb
szintre juthass. Itt gőzszelepeket lehet megnyitni, amely elpusztítja
a szörnyeket. Itt a teleport csak azért van, hogy lásd, hogyan
működik. A zöld a bejárat a narancs pedig a kijárat.
5. Keresd meg azt az ajtót, melyen egy "Core Level B" felirat
található és menj be rajta. Innen indul a teleport. Ez az egyik
legidegesítőbb rejtvény a játékban. Rá kell ugrani minden teleportra a
tornyon szám szerinti sorrendben. Egy forgó platformra visz minket.
Itt egy kicsit lehet kisérletezgetni, és ajánlatos minden teleportálás
után menteni egyet.
6. Miután a legtetején vagy ne ugorj vissza a teleportra.
Mögötted lesz egy ajtó, azon kell bemenni. Mássz fel a létrán és várd
meg a tudóst, aki kinyitja neked az ajtót. 7. Odabent szedj össze
mindent amit csak lehet. (Az élet és a HEV a következő szobában lesz).
Vedd föl a hátizsákot is, szükséged lesz rá. Ezt az ajtó mellett
találod. Itt ajánlatos menteni egyet.
8. Öld meg a repkedő szörnyeket, és lehetőleg úgy csináld, hogy a
tudós is életben maradjon, mert ő mondja meg, mikor lehet felugorni a
teleportra. Amikor azt mondja, hogy mehetsz (go), akkor ugrás.

Xen
1. Itt egy nagy ugrással kell kezdened. Ugrálj végig a platformokon
egészen a középső nagy területig. Érdemes minden ugrás után menteni.
2. Amikor odaértél a közepéhez, lesz ott egy kis medence, amely életet
ad ha beleállsz. (Ilyen gyógyvizű medencét többet is találhatsz ezen a
pályán.) A medence közelében van egy bejárat.
3. Menj oda mindhárom gombához és használd őket. Ki fognak nyitódni.
Verd szét a hálószerűséget a feszítővassal és engedd ki a sárga
lepkeszerű teremtményt amely be fog szállni minden gombába és
aktiválja a teleportot. Menj bele.

Gonarch's Lair
1. Lőjj a pókra folyamatosan, amíg el nem szalad. Menj utána és lőjj
bele még egy párat.
2. Van egy hálós terület a második terem közepén amire rá lehet
ugrani. Ott is lesz egy gyógyvizes medence.
A kráteren menj föl még egy kis lövöldözésre.
3. Folyamatosan lődd a pókot amíg le nem esel. Hamarosan a pók is
lezuhan. Öld meg (csak úgy tudod sebezni ha a herezacskójára célzol)
és bújj el a fák mögé amíg a kis rákok elvégzik a dolgukat.

Interloper
1. Keress egy gyógymedencét a barlangban ha a pók nagyon megsebezett.
Ennek a pályának a végigviteléhez sok életre lesz szükséged. Vigyázz
az árkokra, mert ha beleesel meghalsz.
2. Keress egy kis sárga területet a barlangban és menj be rajta. Verd
szét a hálót amely utadba áll. Mássz fel a toronyba és menj fel a
legtetejére.
3. Ugrálj szikláról-sziklára, hogy elérd a teleportot. Vigyázz a
lövöldöző szörnyekre. A végénél ugorj fel az egyik madár hátára és
menj a teleporthoz.
4. Menj (ne szaladj) el a csáp mellett vagy mássz föl a sziklán
(vigyázz a tűzköpő szörnyekre). Egy másik teleporthoz kell érned.
5. Amikor a tűzköpő szörnyeknél tartasz, menj föl a lifttel. Ne lődd
le a rabszolgákat, békén fognak hagyni - hacsak nem támadsz rájuk.
6. Menj be abba a lyukba amelyik nem kék színű. Menj felfelé amíg
lehet. A hordókba ne lőjj bele, mert szörny lakozik bennük.
7.A hordóban lakozó szörnyeket úgy tudod elintézni, hogy odahajitasz
egy bombát a hordóhoz, de nem robbantod föl. Inkább belelősz a
hordóba, hogy széttörjön és miután a szörnyek megjelennek csak akkor
robbantasz.
8. Keress egy vörös színű ventillátort amelyben különös fények égnek.
Menj bele. Egészen addig menj, míg el nem érsz egy magas szobába. Törj
utat magadnak és öldösd le a szörnyeket akik megtámadnak és a fentről
repkedő valamikre is figyelj oda. A tetőn lesz egy teleport, abba
ugorj bele.

Nihilanth
1. Lőjj a háromszögekbe míg fel nem robbannak, ne foglalkozz a zöld
teleporttal, Nem éri meg átteleportálni.
2. Addig lődd a nagy szörnyillát míg a feje szét nem nyílik (csak egy
kis rész nyílik meg a feje tetején, könnyű nem észrevenni). Csak akkor
láthatod, ha a krátereken felugrálsz.
3. Menj föl olyan magasra amíg le nem tudsz látni az agyára. Oda
célozz! Egy két gránát a megfelelő célzással megkönnyti a dolgod. Egy
másik variáció a főellenség legyilkolására: egyszerűen ráugrasz a
fejére (ilyenkor nem tud megsebezni) és szétvered a fejét a
feszítővassal. Merész ötlet de beválik, és az benne a furcsa, hogy a
lehető leggyengébb fegyverrel intézed el a főgonoszt. Miután végeztél
vele ments egyet, ugyanis két vége van a játéknak. És lehet, hogy mind
a kettőt megakarod nézni..

 
Underground2
 
Sims
 
Gta:San Andreas
 
Gta: Vice City
 
Gta:III
 
Medal of Honor
 
Half-Life
 
Maffia
 

Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak    *****    Új kínálatunkban te is megtalálhatod legjobb eladó ingatlanok között a megfelelõt Debrecenben. Simonyi ingatlan Gportal